12

2011. március 12., szombat

Prológus

EZ AZ AKTA SZIGORÚAN CSAK A NEW HAMPSHIRE TECHNOLOGY KFT. TULJADONÁBAN MUNKAVISZONT FOLYTATÓ, NYOLCAS, VAGY ANNÁL MAGASABB BIZONSÁGI SZINTEN LÉVŐ ENGEDÉLYT BIRTOKLÓ SZEMÉLY TEKINTHETI MEG.
AZ AKTÁT TILOS
●bármilyen módon sokszorosítani
 ● az épületből kivinni
●illetéktelenek hozzáférési engedély nélküli bemutatása
● engedély nélküli felhasználása!



  TANULMÁNY NYILVÁNTARTÁS            





1.   tanulmány: Medlaine Back
Kor: 13
Vallomása:   
 Nevem Medlaine Back.  Apám benzinkutas, anyám prostituált. 6 éve Találkoztam egy szimpatikus lánnyal, beszélgettünk, felajánlotta, hogy haza kísér. Mivel nem volt barátnőm, beleegyeztem. A kapunknál leütött. Egy laborban tértem magamhoz. Utolsó emlékem, hogy belém szúrtak egy furcsa fémes színű folyadékkal teli fecskendőt.
Tanulmány képessége: gondolatbefolyásolás
 Lakhely: Texas
Minősítése: Halott


 2 tanulmány:  Bobby Jacob
Kor: 13
Vallomása: A nevem Bobby Jacob. Apám munkanélküli, anyám pultos. Egyszer anyám munkahelyén ücsörögtem, mikor odajött egy korombeli lány. Beszélgettünk, aztán felajánlottam, hogy haza kísérem, mert kint már sötét volt.
A „kapujukban” leütött.
Tanulmány képessége: Röntgenlátás
Lakhelye: Midland
Minősítése: Halott



3 tanulmány: Kristan Deolovelo
Kor:14
Vallomása: A nevem Kristan Deolovelo
Apám meghalt, anyám takarítónő.
Találkoztam egy korombeli lánnyal. Hazakísértem. Leütött.
Egy laborban tértem magamhoz, az utolsó emlékem az, hogy belém szúrnak egy tűt, aztán teljes űr.
Tanulmány képessége: Levitáció
Lakhelye: New Orleans
Minősítése: Halott



4 tanulmány: Michael C. Robb
Kora: 14
Vallomása:  A nevem Michael C. Robb.
Apám bokszoló, anyám munkanélküli. Találkoztam egy korombeli lánnyal. Hazakísért, leütött. Egy laborban tértem magamhoz, az utolsó emlékem hogy elém szúrnak egy tűt.
Tanulmány képessége: agyhullámok általi tárgymozgatás.
Lakhely: Montana
Minősítése:Halott



5. tanulmány: Coryna C.L. Lewis
Kora: 13
vallomása: nevem Coryna Lewis. Apám földművelő, anyám elmebeteg. Egyszer hazafelé úton találkoztam egy korombeli lánnyal. Én voltam a suli ügyeletes lúzere, csodálkoztam, hogy megszólított. Beszélgettünk, egészen megkedveltem. Hazáig kísért, ott leütött.
Tanulmány képessége: molekula szétválasztás.
Lakhely: Montana
Minősítése: Halott


6 tanulmány: Sarah Angie Lawn
Kora: 14
Vallomása:  A  nevem Sarah Lawn. Apám mozgássérült, anyám halott. Egyszer találkoztam egy lánnyal. A suli kapujában várt. Megszólított. Megrémített, volt valami a szemében. Le akartam rázni, de leütött.
Tanulmány képessége: Gyógyítás
Lakhely: Nagy Britannia
Minősítése: Szökésben


7 tanulmány: Christian Blackatt
Kora: 14
Vallomása:  A nevem Christian Blackatt. Apám nem ismerem, anyám meghalt. Árvaházban nevelkedtem, gyűlöltem ott lenni. Folyton balhéztam, sokszor voltam büntetésben. Egyszer jött egy új lány. Megkedveltem. Elszöktünk, hátulról leütött.
Tanulmány képessége: emberfeletti erő.
Lakhely: Utah állam.
Minősítése: Szökésben



8 tanulmány:Brett Jenkins
Kora: 14
Vallomása:  A nevem Brett Jenkins
Apám birkózó, anyám prostituált. Egyszer találkoztam egy korombeli lánnyal. Csinos volt, és mindig is nagy nőcsábász voltam. Hazakísértem, ott leütött.
Tanulmány képessége: Éles érzékek
Lakhely: USA
Minősítése: Halott


9 tanulmány: Josline Scott
Kora: 14
Vallomása:   A nevem Josline Scott.
Apám díler, anyámat nem ismerem. Egy nap apám egyik díler haverja, aki szemet vetett rám, meg akart erőszakolni. Sikítottam, de bevonszolt egy sikátorba, és befogta a számat. Oda jött egy lány. Gyorsan lerendezte a pasast. Csak sajnos aztán engem is.
Tanulmány képessége: gondolat átvitel
Lakhelye: USA
Minőítése:Szökésben


10 tanulmány: Rikkie Lawson
Kora: 13
Vallomása: A nevem Rikkie Lawson.
A nővérem nevelt, szüleim halottak. Egyszer találkoztam az iskolámban egy lánnyal gondoltam új, mert még nem láttam, beszélgetni kezdtünk. Hazáig kísértem, mert eltévedt volna.
Leütött a kapujukban.
Tanulmány képessége: gondolatolvasás
Lakhelye:Utah
Minősítése: Szökésben


11 tanulmány:  Emily Kristine
Kora:12
Vallomása:  A nevem Emily. Apám idegbeteg, anyám takarítónő.
Az iskola lépcsőjén vártam, hogy értem jöjjön. Késett, mint mindig. Odaült mellém egy lány. Beszélgettünk az életemről. Meghallgatott. Egy idő után kitört belőlem a kérdés; „Anya mikor jön már?!” mire a lány azt válaszolta fájdalmas arccal: „Sose.” Meg akartam kérdezni mire gondol, de leütött.
Tanulmány képessége: teljes tanulmányi programtörlés
Lakhelye: Észak-Amerika
Minősítése: Eltűnt


12 tanulmány: Cameron Charston.
Kora:14
Vallomása:  A nevem Cameron. 13 éves koromban elkövettem egy nagy hibát. Beálltam az NHT-hez.

Egy plázában ébredtem úgy, hogy fogalmam sincs, ki vagyok. Csak egy táska volt mellettem, annak a bilétáján volt a nevem. Körbefogott pár öltönyös, ők löktek a földre, így vertem be a fejem. Beadták nekem, hogy hozzájuk tartozom, közben pedig ellenük harcoltam. Mivel nem emlékeztem hittem nekik. Beültem a kocsijukba, és elvittek egy földalatti bázisra, felül katonai támaszpont volt. Elmagyarázták mit kell tennem; becserkészem nekik azokat az embereket, akiket kijelölnek, vagy meghalok. Engedelmeskedtem. Nem tudtam mire kellenek nekik a 13-14 éves gyerekek, de egy idő után kezdtem sejteni, hogy nem jóra. Aztán egy reggel úgy ébredtem, hogy mindenre tisztán emlékszem, a szüleim halálára, és hogy azok ölték meg őket, akiknek dolgozom, és hogy kíséretezni akarnak ártatlan gyerekeken. A tanulmányok, ahogy ők nevezték őket, egy teremben voltak öntudatlan állapotban voltak összezárva. Ki akartam őket szabadítani, de elkaptak, és én lettem a tizenkettes tanulmány. Én kaptam a legsúlyosabb képességet; közel 500.000 féle módon tudok gyilkolni. Eddig azt sem tudtam, hogy ennyi fajta gyilkolási módszer létezik, most meg, ha megnyomnak egy gombot, ölök, mint a gép. Mert azok vagyunk mi mind. Gépek.

 Tanulmány képessége: gyilkolás mesterfokon
Lakhelye: -
Minősítése: Fokozottan veszélyes!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése